Produkt dnia
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY

27,79 zł

22,59 zł

szt
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,7
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,7

26,49 zł

21,54 zł

szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski

7,05 zł

5,73 zł

szt
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,3
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,3

26,49 zł

21,54 zł

szt
Kalkulator Citizen SDC-444S
Kalkulator Citizen SDC-444S

57,79 zł

46,98 zł

szt
Zszywacz 30k  Leitz New NeXXt Style rubinowy
Zszywacz 30k Leitz New NeXXt Style rubinowy

109,48 zł

89,01 zł

szt
Skoroszyt prezentacyjny PENTEL EKO błekitny 7 kieszeni
Skoroszyt prezentacyjny PENTEL EKO błekitny 7 kieszeni

5,59 zł

4,54 zł

szt
Tablica korkowa 60x90 MEMOBE
Tablica korkowa 60x90 MEMOBE

33,09 zł

26,90 zł

szt
Segregator A4 50 MM czarny
Segregator A4 50 MM czarny

6,99 zł

5,68 zł

szt
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,2
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,2

26,49 zł

21,54 zł

szt
Promocje
Zakreślacze STABILO BOSS zestaw 23 kolory na podstawce
Zakreślacze STABILO BOSS zestaw 23 kolory na podstawce

102,99 zł

Cena regularna: 112,99 zł

83,73 zł

Cena regularna: 91,86 zł

szt
PAPIER KSERO BIUROWY 360 EVERYDAY A3 80g 500ark
PAPIER KSERO BIUROWY 360 EVERYDAY A3 80g 500ark

36,99 zł

Cena regularna: 49,99 zł

30,07 zł

Cena regularna: 40,64 zł

szt
Papier ksero A3 ColorCopy Mondi 100g 500ark
Papier ksero A3 ColorCopy Mondi 100g 500ark

118,49 zł

Cena regularna: 124,90 zł

96,33 zł

Cena regularna: 101,54 zł

szt

kontakt ze sklepem

Akcesoria biurowe - Bestsellery

Naścienny pojemnik na dokumenty GRAND metalowy siatka czarny
Naścienny pojemnik na dokumenty GRAND metalowy siatka czarny
110,65 zł 96,90 zł 89,96 zł 78,78 zł
szt
Datownik POL 4810 samotuszujący
Datownik POL 4810 samotuszujący
20,99 zł 18,99 zł 17,07 zł 15,44 zł
szt
Kredki Pastele Olejne 50 kolorów Pentel
Kredki Pastele Olejne 50 kolorów Pentel
32,09 zł 26,09 zł
szt
Segregator A4 50 MM czarny
Segregator A4 50 MM czarny
6,99 zł 5,68 zł
szt
Tablica korkowa 60x90 MEMOBE
Tablica korkowa 60x90 MEMOBE
33,09 zł 26,90 zł
szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
7,05 zł 5,73 zł
szt
Zakreślacze STABILO BOSS zestaw 23 kolory na podstawce
Zakreślacze STABILO BOSS zestaw 23 kolory na podstawce
112,99 zł 102,99 zł 91,86 zł 83,73 zł
szt
Nowości
Pisaki Carioca Joy 50 sztuk
Pisaki Carioca Joy 50 sztuk

49,99 zł

40,64 zł

szt
Kalkulator kieszonkowy ECO MD 2 10-pozycyjny MAUL czarny
Kalkulator kieszonkowy ECO MD 2 10-pozycyjny MAUL czarny

66,07 zł

53,72 zł

szt
Kalkulator kieszonkowy ECO MD 1 10-pozycyjny MAUL czarny
Kalkulator kieszonkowy ECO MD 1 10-pozycyjny MAUL czarny

50,44 zł

41,01 zł

szt
Kalkulator kieszonkowy ECO MD 1 10-pozycyjny MAUL szary
Kalkulator kieszonkowy ECO MD 1 10-pozycyjny MAUL szary

50,44 zł

41,01 zł

szt
Kalkulator kieszonkowy ECO MD 1 10-pozycyjny MAUL biały
Kalkulator kieszonkowy ECO MD 1 10-pozycyjny MAUL biały

50,44 zł

41,01 zł

szt
Kalkulator biurkowy ECO MJ 555 10-pozycyjny MAUL czarny
Kalkulator biurkowy ECO MJ 555 10-pozycyjny MAUL czarny

55,56 zł

45,17 zł

szt
Kalkulator biurkowy ECO MJ 555 10-pozycyjny MAUL szary
Kalkulator biurkowy ECO MJ 555 10-pozycyjny MAUL szary

55,56 zł

45,17 zł

szt
Kalkulator biurkowy ECO MJ 555 10-pozycyjny MAUL biały
Kalkulator biurkowy ECO MJ 555 10-pozycyjny MAUL biały

55,56 zł

45,17 zł

szt
Kalkulator biurkowy ECO MJ 455 8-pozycyjny MAUL czarny
Kalkulator biurkowy ECO MJ 455 8-pozycyjny MAUL czarny

44,44 zł

36,13 zł

szt

Porządek w dokumentach, czyli akcesoria biurowe do archiwizacji

Biuro, to miejsce, które nie może istnieć bez dokumentów w każdej postaci. Pomimo cyfryzacji i wprowadzenia do biur komputerów oraz specjalistycznego oprogramowania wciąż jeszcze w większości takich instytucji pozostają w obrocie dokumenty, formularze, ankiety, materiały instruktażowe w formie papierowej. Zatrudniany pracownik w dziale kadr wypełnia kwestionariusz osobowy. Starający się o kredyt bankowy klient musi odręcznie wypełnić wniosek i złożyć na nim osobisty podpis. Tego typu papierowych dokumentów powstaje wiele w każdym biurze, a przechowywanie ich, systematyzację i odpowiednie segregowanie ułatwiają akcesoria biurowe przeznaczone do tego celu.

Do systematyzowania i przechowywania dokumentów służą segregatory biurowe i teczki, ale do umieszczenia w nich pojedynczych kartek potrzebne są również specjalne koszulki na dokumenty. To podstawowe artykuły biurowe, dzięki którym można zabezpieczyć pojedyncze formularze czy kwestionariusze. Przechowywanie to jednak nie koniec problemu, bowiem od czasu do czasu w ogromnej liczbie papierów trzeba odnaleźć ten właściwy. W wyszukiwaniu pomagają przekładki i etykiety, naklejki samoprzylepne i inne tego typu akcesoria biurowe umożliwiające oznaczanie i podpisywanie zbiorów dokumentów.

Organizacja i archiwizacja z praktycznym wyposażeniem

Każdego dnia w biurze tworzone są dziesiątki dokumentów, dlatego aby ułatwić ich przechowywanie, dodawanie kolejnych oraz wyszukiwanie, proponujemy Państwu bogaty wybór produktów, których zadaniem jest organizacja i archiwizacja. W naszym sklepie znajdą Państwo rozmaite akcesoria biurowe przeznaczone do tego celu. Do łatwej organizacji i archiwizacji dokumentów służyć mogą między innymi segregatory. Te, które znajdą Państwo w naszym sklepie oklejone są wysokiej jakości folią PP, posiadają wymienne etykiety opisowe na grzbiecie oraz metalowe okucia na dolnych krawędziach. Dostępne są w różnych kolorach oraz grubościach, dzięki czemu można tworzyć zarówno duże zbiory, jak i przechowywać w nich kilkanaście arkuszy. W tej kategorii znajdą Państwo rozmaite teczki z rzepem, gumką oraz wiązane. Różnią się one od siebie zarówno kolorem, formatem, jak i szerokością grzbietu.

Dla osób często bywających na spotkaniach, konferencjach, wykonujących notatki „na kolanie” proponujemy specjalne sztywne podkładki, które ułatwia pisanie, a do segregowania dokumentów na biurku – pojemniki i stojaki na czasopisma czy dokumenty. W asortymencie znajdzie sicie też Państwo takie akcesoria biurowe, jak wizytowniki, clipboardy, dzienniki korespondencyjne i wiele innych produktów znanych marek Idest, Donau czy Leitz. Praktyczne koszulki, obwoluty, przekładki etykiety i pozostałe produkty dostępne w naszym sklepie w bardzo atrakcyjnych cenach.

Organizacja i archiwizacja

Każdego dnia w biurze tworzone są dziesiątki dokumentów. Aby ułatwić ich przechowywanie, i dodawanie kolejnych oraz ułatwić znalezienie danego dokumentu, niezbędna jest ich odpowiednia organizacja i archiwizacja. W naszym sklepie znajdą Państwo szereg akcesoriów przeznaczonych do tego celu. Do łatwej organizacji i archiwizacji dokumentów służyć mogą między innymi segregatory. Te, które znajdą Państwo w naszym sklepie oklejone są wysokiej jakości folią PP, posiadają wymienne etykiety opisowe na grzbiecie oraz metalowe okucia na dolnych krawędziach. Dostępne są one w różnych kolorach oraz grubościach. Dokumenty przechowywać można również w teczkach. W kategorii tej znajdą Państwo teczki z rzepem, gumką oraz wiązane. Różnią się one od siebie zarówno kolorem, formatem, jak i szerokością grzbietu. Do organizacji i archiwizacji dokumentów niezbędne będą także koszulki, obwoluty, przekładki oraz etykiety, a wszystkie dostępne w naszym sklepie w bardzo atrakcyjnych cenach.


2017 segato.pl | artykuły biurowe |  | sprzęt biurowy |  | akcesoria dla firm  

Kopiowanie zawartości naszego sklepu lub jej części bez zgody właścicieli sklepu jest zabronione.Sklep internetowy Shoper.pl


Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony