Produkt dnia
Podpórka pod plecy oparcie Kensington
Podpórka pod plecy oparcie Kensington
219,00 zł 178,05 zł
szt
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY
21,80 zł 17,72 zł
szt
Kalkulator Citizen SDC-444S
Kalkulator Citizen SDC-444S
31,80 zł 25,85 zł
szt
Tablica korkowa 60x90 MEMOBOARDS
Tablica korkowa 60x90 MEMOBOARDS
21,99 zł 17,88 zł
szt
Dziurkacz mini Leitz New NeXXt WOW niebieski metaliczny
Dziurkacz mini Leitz New NeXXt WOW niebieski metaliczny
33,90 zł 27,56 zł
szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
4,15 zł 3,37 zł
szt
Segregator Idest A4 50 MM czarny
Segregator Idest A4 50 MM czarny
4,39 zł 3,57 zł
szt
Skoroszyt prezentacyjny PENTEL EKO niebieski 7 kieszeni
Skoroszyt prezentacyjny PENTEL EKO niebieski 7 kieszeni
3,99 zł 3,24 zł
szt
Zszywacz 30k  Leitz New NeXXt Style rubinowy
Zszywacz 30k Leitz New NeXXt Style rubinowy
66,90 zł 54,39 zł
szt

kontakt ze sklepem

Akcesoria biurowe - Bestsellery

Kredki Pastele Olejne 50 kolorów Pentel
Kredki Pastele Olejne 50 kolorów Pentel
20,69 zł 16,82 zł
szt
Segregator Idest A4 50 MM czarny
Segregator Idest A4 50 MM czarny
4,39 zł 3,57 zł
szt
Tablica korkowa 60x90 MEMOBOARDS
Tablica korkowa 60x90 MEMOBOARDS
21,99 zł 17,88 zł
szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
4,15 zł 3,37 zł
szt
Zszywacz 30k  Leitz New NeXXt Style tytanowy
Zszywacz 30k Leitz New NeXXt Style tytanowy
66,90 zł 54,39 zł
szt
Nowości
Taśma pakowa DO WYSYŁEK SCOTCH HOT-MELT transparentna
Taśma pakowa DO WYSYŁEK SCOTCH HOT-MELT transparentna
5,49 zł 4,46 zł
szt
Taśma pakowa DO WYSYŁEK SCOTCH HOT-MELT brązowa
Taśma pakowa DO WYSYŁEK SCOTCH HOT-MELT brązowa
5,49 zł 4,46 zł
szt
Masa mocująca montażowa All Stick 75g
Masa mocująca montażowa All Stick 75g
5,20 zł 4,23 zł
szt
KOSZ NA PAPIER KWADRATOWY 18L GRAND GR-017 CZARNY
KOSZ NA PAPIER KWADRATOWY 18L GRAND GR-017 CZARNY
27,49 zł 22,35 zł
szt
KOSZ NA PAPIER KWADRATOWY 18L GRAND GR-017 SREBRNY
KOSZ NA PAPIER KWADRATOWY 18L GRAND GR-017 SREBRNY
27,49 zł 22,35 zł
szt
NAŚCIENNY POJEMNIK NA DOKUMENTY GRAND METAL SIATKA CZARNY
NAŚCIENNY POJEMNIK NA DOKUMENTY GRAND METAL SIATKA CZARNY
69,99 zł 56,90 zł
szt
Taśma biurowa uniwersalna 19/33 przeźroczysta
Taśma biurowa uniwersalna 19/33 przeźroczysta
1,10 zł 0,89 zł
szt
Taśma klejąca 19/33 niewidoczna invisible magic
Taśma klejąca 19/33 niewidoczna invisible magic
1,69 zł 1,37 zł
szt
IDENTYFIKATOR Z TAŚMĄ SMYCZ 50 SZTUK GRAND GR-50T
IDENTYFIKATOR Z TAŚMĄ SMYCZ 50 SZTUK GRAND GR-50T
34,50 zł 28,05 zł
szt

Organizacja i archiwizacja

  • nowość

Fastykuła bezkwasowa 315X230MM

Fastykuła bezkwasowa 315X230MM
Fastykuła bezkwasowa 315X230MM
Cena: 4,99 zł (netto: 4,06 zł )
szt
  • nowość

Porządek w dokumentach, czyli akcesoria biurowe do archiwizacji

Biuro, to miejsce, które nie może istnieć bez dokumentów w każdej postaci. Pomimo cyfryzacji i wprowadzenia do biur komputerów oraz specjalistycznego oprogramowania wciąż jeszcze w większości takich instytucji pozostają w obrocie dokumenty, formularze, ankiety, materiały instruktażowe w formie papierowej. Zatrudniany pracownik w dziale kadr wypełnia kwestionariusz osobowy. Starający się o kredyt bankowy klient musi odręcznie wypełnić wniosek i złożyć na nim osobisty podpis. Tego typu papierowych dokumentów powstaje wiele w każdym biurze, a przechowywanie ich, systematyzację i odpowiednie segregowanie ułatwiają akcesoria biurowe przeznaczone do tego celu.

Do systematyzowania i przechowywania dokumentów służą segregatory biurowe i teczki, ale do umieszczenia w nich pojedynczych kartek potrzebne są również specjalne koszulki na dokumenty. To podstawowe artykuły biurowe, dzięki którym można zabezpieczyć pojedyncze formularze czy kwestionariusze. Przechowywanie to jednak nie koniec problemu, bowiem od czasu do czasu w ogromnej liczbie papierów trzeba odnaleźć ten właściwy. W wyszukiwaniu pomagają przekładki i etykiety, naklejki samoprzylepne i inne tego typu akcesoria biurowe umożliwiające oznaczanie i podpisywanie zbiorów dokumentów.

Organizacja i archiwizacja z praktycznym wyposażeniem

Każdego dnia w biurze tworzone są dziesiątki dokumentów, dlatego aby ułatwić ich przechowywanie, dodawanie kolejnych oraz wyszukiwanie, proponujemy Państwu bogaty wybór produktów, których zadaniem jest organizacja i archiwizacja. W naszym sklepie znajdą Państwo rozmaite akcesoria biurowe przeznaczone do tego celu. Do łatwej organizacji i archiwizacji dokumentów służyć mogą między innymi segregatory. Te, które znajdą Państwo w naszym sklepie oklejone są wysokiej jakości folią PP, posiadają wymienne etykiety opisowe na grzbiecie oraz metalowe okucia na dolnych krawędziach. Dostępne są w różnych kolorach oraz grubościach, dzięki czemu można tworzyć zarówno duże zbiory, jak i przechowywać w nich kilkanaście arkuszy. W tej kategorii znajdą Państwo rozmaite teczki z rzepem, gumką oraz wiązane. Różnią się one od siebie zarówno kolorem, formatem, jak i szerokością grzbietu.

Dla osób często bywających na spotkaniach, konferencjach, wykonujących notatki „na kolanie” proponujemy specjalne sztywne podkładki, które ułatwia pisanie, a do segregowania dokumentów na biurku – pojemniki i stojaki na czasopisma czy dokumenty. W asortymencie znajdzie sicie też Państwo takie akcesoria biurowe, jak wizytowniki, clipboardy, dzienniki korespondencyjne i wiele innych produktów znanych marek Idest, Donau czy Leitz. Praktyczne koszulki, obwoluty, przekładki etykiety i pozostałe produkty dostępne w naszym sklepie w bardzo atrakcyjnych cenach.

Organizacja i archiwizacja

Każdego dnia w biurze tworzone są dziesiątki dokumentów. Aby ułatwić ich przechowywanie, i dodawanie kolejnych oraz ułatwić znalezienie danego dokumentu, niezbędna jest ich odpowiednia organizacja i archiwizacja. W naszym sklepie znajdą Państwo szereg akcesoriów przeznaczonych do tego celu. Do łatwej organizacji i archiwizacji dokumentów służyć mogą między innymi segregatory. Te, które znajdą Państwo w naszym sklepie oklejone są wysokiej jakości folią PP, posiadają wymienne etykiety opisowe na grzbiecie oraz metalowe okucia na dolnych krawędziach. Dostępne są one w różnych kolorach oraz grubościach. Dokumenty przechowywać można również w teczkach. W kategorii tej znajdą Państwo teczki z rzepem, gumką oraz wiązane. Różnią się one od siebie zarówno kolorem, formatem, jak i szerokością grzbietu. Do organizacji i archiwizacji dokumentów niezbędne będą także koszulki, obwoluty, przekładki oraz etykiety, a wszystkie dostępne w naszym sklepie w bardzo atrakcyjnych cenach.


2017 segato.pl | artykuły biurowe |  | sprzęt biurowy |  | akcesoria dla firm  

Kopiowanie zawartości naszego sklepu lub jej części bez zgody właścicieli sklepu jest zabronione.Sklep internetowy Shoper.pl


Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony