Produkt dnia
Kalkulator Citizen SDC-444S
Kalkulator Citizen SDC-444S
32,99 zł 26,82 zł
szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
4,99 zł 4,06 zł
szt
Zszywacz 30k  Leitz New NeXXt Style rubinowy
Zszywacz 30k Leitz New NeXXt Style rubinowy
74,99 zł 60,97 zł
szt
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY
21,80 zł 17,72 zł
szt
Tablica korkowa 60x90 MEMOBOARDS
Tablica korkowa 60x90 MEMOBOARDS
21,99 zł 17,88 zł
szt
Segregator A4 50 MM czarny
Segregator A4 50 MM czarny
4,49 zł 3,65 zł
szt
Podpórka pod plecy oparcie Kensington
Podpórka pod plecy oparcie Kensington
219,00 zł 178,05 zł
szt
Skoroszyt prezentacyjny PENTEL EKO niebieski 7 kieszeni
Skoroszyt prezentacyjny PENTEL EKO niebieski 7 kieszeni
4,89 zł 3,98 zł
szt

kontakt ze sklepem

Akcesoria biurowe - Bestsellery

Kredki Pastele Olejne 50 kolorów Pentel
Kredki Pastele Olejne 50 kolorów Pentel
24,99 zł 20,32 zł
szt
Segregator A4 50 MM czarny
Segregator A4 50 MM czarny
4,49 zł 3,65 zł
szt
Tablica korkowa 60x90 MEMOBOARDS
Tablica korkowa 60x90 MEMOBOARDS
21,99 zł 17,88 zł
szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
4,99 zł 4,06 zł
szt
Zszywacz 30k  Leitz New NeXXt Style tytanowy
Zszywacz 30k Leitz New NeXXt Style tytanowy
74,99 zł 60,97 zł
szt
Nowości
Długopis uniwersalny na sprężynce niebieski
Długopis uniwersalny na sprężynce niebieski
1,99 zł 1,62 zł
szt
Przepiśnik zeszyt na przepisy MAGIA KUCHNI Interdruk
Przepiśnik zeszyt na przepisy MAGIA KUCHNI Interdruk
37,90 zł 30,81 zł
szt
Przepiśnik zeszyt na przepisy FLOWERS BLACK Interdruk
Przepiśnik zeszyt na przepisy FLOWERS BLACK Interdruk
37,90 zł 30,81 zł
szt
Przepiśnik zeszyt na przepisy FLOWERS Interdruk
Przepiśnik zeszyt na przepisy FLOWERS Interdruk
37,90 zł 30,81 zł
szt
Przepiśnik zeszyt na przepisy CHOCOLATE Interdruk
Przepiśnik zeszyt na przepisy CHOCOLATE Interdruk
37,90 zł 30,81 zł
szt
Przepiśnik zeszyt na przepisy CHERRY Interdruk
Przepiśnik zeszyt na przepisy CHERRY Interdruk
37,90 zł 30,81 zł
szt
Spinacz T-25 GRAND trójkątny
Spinacz T-25 GRAND trójkątny
1,10 zł 0,89 zł
szt
Woreczki torebki strunowe 250x350mm 100 sztuk
Woreczki torebki strunowe 250x350mm 100 sztuk
16,40 zł 13,33 zł
szt
Woreczki torebki strunowe 350x450 mm 100 sztuk
Woreczki torebki strunowe 350x450 mm 100 sztuk
26,40 zł 21,46 zł
szt
Papier Ksero Color Laser A4 OPTIIMAGE 160g
Papier Ksero Color Laser A4 OPTIIMAGE 160g
26,49 zł 21,54 zł
szt

Organizacja i archiwizacja

Porządek w dokumentach, czyli akcesoria biurowe do archiwizacji

Biuro, to miejsce, które nie może istnieć bez dokumentów w każdej postaci. Pomimo cyfryzacji i wprowadzenia do biur komputerów oraz specjalistycznego oprogramowania wciąż jeszcze w większości takich instytucji pozostają w obrocie dokumenty, formularze, ankiety, materiały instruktażowe w formie papierowej. Zatrudniany pracownik w dziale kadr wypełnia kwestionariusz osobowy. Starający się o kredyt bankowy klient musi odręcznie wypełnić wniosek i złożyć na nim osobisty podpis. Tego typu papierowych dokumentów powstaje wiele w każdym biurze, a przechowywanie ich, systematyzację i odpowiednie segregowanie ułatwiają akcesoria biurowe przeznaczone do tego celu.

Do systematyzowania i przechowywania dokumentów służą segregatory biurowe i teczki, ale do umieszczenia w nich pojedynczych kartek potrzebne są również specjalne koszulki na dokumenty. To podstawowe artykuły biurowe, dzięki którym można zabezpieczyć pojedyncze formularze czy kwestionariusze. Przechowywanie to jednak nie koniec problemu, bowiem od czasu do czasu w ogromnej liczbie papierów trzeba odnaleźć ten właściwy. W wyszukiwaniu pomagają przekładki i etykiety, naklejki samoprzylepne i inne tego typu akcesoria biurowe umożliwiające oznaczanie i podpisywanie zbiorów dokumentów.

Organizacja i archiwizacja z praktycznym wyposażeniem

Każdego dnia w biurze tworzone są dziesiątki dokumentów, dlatego aby ułatwić ich przechowywanie, dodawanie kolejnych oraz wyszukiwanie, proponujemy Państwu bogaty wybór produktów, których zadaniem jest organizacja i archiwizacja. W naszym sklepie znajdą Państwo rozmaite akcesoria biurowe przeznaczone do tego celu. Do łatwej organizacji i archiwizacji dokumentów służyć mogą między innymi segregatory. Te, które znajdą Państwo w naszym sklepie oklejone są wysokiej jakości folią PP, posiadają wymienne etykiety opisowe na grzbiecie oraz metalowe okucia na dolnych krawędziach. Dostępne są w różnych kolorach oraz grubościach, dzięki czemu można tworzyć zarówno duże zbiory, jak i przechowywać w nich kilkanaście arkuszy. W tej kategorii znajdą Państwo rozmaite teczki z rzepem, gumką oraz wiązane. Różnią się one od siebie zarówno kolorem, formatem, jak i szerokością grzbietu.

Dla osób często bywających na spotkaniach, konferencjach, wykonujących notatki „na kolanie” proponujemy specjalne sztywne podkładki, które ułatwia pisanie, a do segregowania dokumentów na biurku – pojemniki i stojaki na czasopisma czy dokumenty. W asortymencie znajdzie sicie też Państwo takie akcesoria biurowe, jak wizytowniki, clipboardy, dzienniki korespondencyjne i wiele innych produktów znanych marek Idest, Donau czy Leitz. Praktyczne koszulki, obwoluty, przekładki etykiety i pozostałe produkty dostępne w naszym sklepie w bardzo atrakcyjnych cenach.

Organizacja i archiwizacja

Każdego dnia w biurze tworzone są dziesiątki dokumentów. Aby ułatwić ich przechowywanie, i dodawanie kolejnych oraz ułatwić znalezienie danego dokumentu, niezbędna jest ich odpowiednia organizacja i archiwizacja. W naszym sklepie znajdą Państwo szereg akcesoriów przeznaczonych do tego celu. Do łatwej organizacji i archiwizacji dokumentów służyć mogą między innymi segregatory. Te, które znajdą Państwo w naszym sklepie oklejone są wysokiej jakości folią PP, posiadają wymienne etykiety opisowe na grzbiecie oraz metalowe okucia na dolnych krawędziach. Dostępne są one w różnych kolorach oraz grubościach. Dokumenty przechowywać można również w teczkach. W kategorii tej znajdą Państwo teczki z rzepem, gumką oraz wiązane. Różnią się one od siebie zarówno kolorem, formatem, jak i szerokością grzbietu. Do organizacji i archiwizacji dokumentów niezbędne będą także koszulki, obwoluty, przekładki oraz etykiety, a wszystkie dostępne w naszym sklepie w bardzo atrakcyjnych cenach.


2017 segato.pl | artykuły biurowe |  | sprzęt biurowy |  | akcesoria dla firm  

Kopiowanie zawartości naszego sklepu lub jej części bez zgody właścicieli sklepu jest zabronione.Sklep internetowy Shoper.pl


Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony