Produkt dnia

kontakt ze sklepem

standard allegro

Akcesoria biurowe - Bestsellery

Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
4,90 zł 3,98 zł
szt
Clipboard podkładka z klipem zamykana Idest czarny
Clipboard podkładka z klipem zamykana Idest czarny
4,49 zł 3,65 zł
szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm czarny
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm czarny
4,60 zł 3,74 zł
szt
Pióro kulkowe Pilot Frixion 0,7mm niebieskie
Pióro kulkowe Pilot Frixion 0,7mm niebieskie
7,25 zł 5,89 zł
szt
Taśma pakowa brązowa Idest 48 x 50
Taśma pakowa brązowa Idest 48 x 50
1,49 zł 1,21 zł
szt
Papier ksero Rey Copy  A4 80g 500 arkuszy
Papier ksero Rey Copy A4 80g 500 arkuszy
13,90 zł 11,30 zł
szt
Segregator Idest A4 75 MM niebieski
Segregator Idest A4 75 MM niebieski
3,99 zł 3,24 zł
szt
Segregator Idest A4 75 MM czarny
Segregator Idest A4 75 MM czarny
3,99 zł 3,24 zł
szt
Etykiety samoprzylepne A4 105x74 mm 100 sztuk
Etykiety samoprzylepne A4 105x74 mm 100 sztuk
15,99 zł 13,00 zł
szt
Nowości dla biura
Podpórka pod plecy oparcie Kensington
Podpórka pod plecy oparcie Kensington
219,00 zł 178,05 zł
szt
PODUSZKA DO PIECZĄTEK TRODAT 9053 160X90MM ZIELONA
PODUSZKA DO PIECZĄTEK TRODAT 9053 160X90MM ZIELONA
26,99 zł 21,94 zł
szt
PODUSZKA DO PIECZĄTEK TRODAT 9053 160X90MM NIEBIESKA
PODUSZKA DO PIECZĄTEK TRODAT 9053 160X90MM NIEBIESKA
26,99 zł 21,94 zł
szt
Sznurek z tworzywa PP ogrodniczy polipropylenowy
Sznurek z tworzywa PP ogrodniczy polipropylenowy
22,90 zł 18,62 zł
szt
PODUSZKA DO PIECZĄTEK TRODAT 9053 160X90MM FIOLETOWA
PODUSZKA DO PIECZĄTEK TRODAT 9053 160X90MM FIOLETOWA
26,99 zł 21,94 zł
szt
PODUSZKA DO PIECZĄTEK TRODAT 9053 160X90MM CZERWONA
PODUSZKA DO PIECZĄTEK TRODAT 9053 160X90MM CZERWONA
26,99 zł 21,94 zł
szt
PODUSZKA DO PIECZĄTEK TRODAT 9053 160X90MM CZARNA
PODUSZKA DO PIECZĄTEK TRODAT 9053 160X90MM CZARNA
26,99 zł 21,94 zł
szt
Segregator A4/80 Eco XXL BANTEX fioletowy
Segregator A4/80 Eco XXL BANTEX fioletowy
6,89 zł 5,60 zł
szt
Segregator A4/80 Eco XXL BANTEX bordowy
Segregator A4/80 Eco XXL BANTEX bordowy
6,89 zł 5,60 zł
szt
ZAKREŚLACZ UNI USP-200 4 KOLORY
ZAKREŚLACZ UNI USP-200 4 KOLORY
20,99 zł 17,07 zł
szt
Koszulka A4 na katalogi  Taurus 180mic  1szt
Koszulka A4 na katalogi Taurus 180mic 1szt
Producent: Taurus Trade
Cena: 1,80 zł (netto: 1,46 zł )
szt
zobacz więcej
Koszulka A4 na katalogi z klapką Taurus 180mic
Koszulka A4 na katalogi z klapką Taurus 180mic
Producent: Taurus Trade
Cena: 1,90 zł (netto: 1,54 zł )
szt
zobacz więcej
Teczka harmonijkowa A4 na gumkę 6 przegródek Taurus
Teczka harmonijkowa A4 na gumkę 6 przegródek Taurus
Producent: Taurus Trade
Cena: 10,90 zł (netto: 8,86 zł )
szt
zobacz więcej
Teczka harmonijkowa A4 z rączką 12 przegródek Taurus Teczka harmonijkowa A4 z rączką 12 przegródek Taurus
Teczka harmonijkowa A4 z rączką 12 przegródek Taurus
Producent: Taurus Trade
Cena: 13,90 zł (netto: 11,30 zł )
szt
zobacz więcej

Porządek w dokumentach, czyli akcesoria biurowe do archiwizacji

Biuro, to miejsce, które nie może istnieć bez dokumentów w każdej postaci. Pomimo cyfryzacji i wprowadzenia do biur komputerów oraz specjalistycznego oprogramowania wciąż jeszcze w większości takich instytucji pozostają w obrocie dokumenty, formularze, ankiety, materiały instruktażowe w formie papierowej. Zatrudniany pracownik w dziale kadr wypełnia kwestionariusz osobowy. Starający się o kredyt bankowy klient musi odręcznie wypełnić wniosek i złożyć na nim osobisty podpis. Tego typu papierowych dokumentów powstaje wiele w każdym biurze, a przechowywanie ich, systematyzację i odpowiednie segregowanie ułatwiają akcesoria biurowe przeznaczone do tego celu.

Do systematyzowania i przechowywania dokumentów służą segregatory biurowe i teczki, ale do umieszczenia w nich pojedynczych kartek potrzebne są również specjalne koszulki na dokumenty. To podstawowe artykuły biurowe, dzięki którym można zabezpieczyć pojedyncze formularze czy kwestionariusze. Przechowywanie to jednak nie koniec problemu, bowiem od czasu do czasu w ogromnej liczbie papierów trzeba odnaleźć ten właściwy. W wyszukiwaniu pomagają przekładki i etykiety, naklejki samoprzylepne i inne tego typu akcesoria biurowe umożliwiające oznaczanie i podpisywanie zbiorów dokumentów.

Organizacja i archiwizacja z praktycznym wyposażeniem

Każdego dnia w biurze tworzone są dziesiątki dokumentów, dlatego aby ułatwić ich przechowywanie, dodawanie kolejnych oraz wyszukiwanie, proponujemy Państwu bogaty wybór produktów, których zadaniem jest organizacja i archiwizacja. W naszym sklepie znajdą Państwo rozmaite akcesoria biurowe przeznaczone do tego celu. Do łatwej organizacji i archiwizacji dokumentów służyć mogą między innymi segregatory. Te, które znajdą Państwo w naszym sklepie oklejone są wysokiej jakości folią PP, posiadają wymienne etykiety opisowe na grzbiecie oraz metalowe okucia na dolnych krawędziach. Dostępne są w różnych kolorach oraz grubościach, dzięki czemu można tworzyć zarówno duże zbiory, jak i przechowywać w nich kilkanaście arkuszy. W tej kategorii znajdą Państwo rozmaite teczki z rzepem, gumką oraz wiązane. Różnią się one od siebie zarówno kolorem, formatem, jak i szerokością grzbietu.

Dla osób często bywających na spotkaniach, konferencjach, wykonujących notatki „na kolanie” proponujemy specjalne sztywne podkładki, które ułatwia pisanie, a do segregowania dokumentów na biurku – pojemniki i stojaki na czasopisma czy dokumenty. W asortymencie znajdzie sicie też Państwo takie akcesoria biurowe, jak wizytowniki, clipboardy, dzienniki korespondencyjne i wiele innych produktów znanych marek Idest, Donau czy Leitz. Praktyczne koszulki, obwoluty, przekładki etykiety i pozostałe produkty dostępne w naszym sklepie w bardzo atrakcyjnych cenach.

Organizacja i archiwizacja

Każdego dnia w biurze tworzone są dziesiątki dokumentów. Aby ułatwić ich przechowywanie, i dodawanie kolejnych oraz ułatwić znalezienie danego dokumentu, niezbędna jest ich odpowiednia organizacja i archiwizacja. W naszym sklepie znajdą Państwo szereg akcesoriów przeznaczonych do tego celu. Do łatwej organizacji i archiwizacji dokumentów służyć mogą między innymi segregatory. Te, które znajdą Państwo w naszym sklepie oklejone są wysokiej jakości folią PP, posiadają wymienne etykiety opisowe na grzbiecie oraz metalowe okucia na dolnych krawędziach. Dostępne są one w różnych kolorach oraz grubościach. Dokumenty przechowywać można również w teczkach. W kategorii tej znajdą Państwo teczki z rzepem, gumką oraz wiązane. Różnią się one od siebie zarówno kolorem, formatem, jak i szerokością grzbietu. Do organizacji i archiwizacji dokumentów niezbędne będą także koszulki, obwoluty, przekładki oraz etykiety, a wszystkie dostępne w naszym sklepie w bardzo atrakcyjnych cenach.


2017 segato.pl | artykuły biurowe |  | sprzęt biurowy |  | akcesoria dla firm  

Kopiowanie zawartości naszego sklepu lub jej części bez zgody właścicieli sklepu jest zabronione.Sklep internetowy Shoper.pl


Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony