Produkt dnia
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,2
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,2

25,17 zł

20,46 zł

szt
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,3
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,3

25,91 zł

21,07 zł

szt
Długopis BIC ORANGE ORIGINAL niebieski
Długopis BIC ORANGE ORIGINAL niebieski

1,70 zł

1,38 zł

szt
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY

26,28 zł

21,37 zł

szt
Skoroszyt prezentacyjny PENTEL EKO błekitny 7 kieszeni
Skoroszyt prezentacyjny PENTEL EKO błekitny 7 kieszeni

5,31 zł

4,32 zł

szt
Zszywacz 30k  Leitz New NeXXt Style rubinowy
Zszywacz 30k Leitz New NeXXt Style rubinowy

104,01 zł

84,56 zł

szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski

5,69 zł

4,63 zł

szt
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,7
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,7

25,55 zł

20,77 zł

szt
Promocje
FLAMASTRY MAPED COLORPEPS MONSTER 18 KOLORÓW
FLAMASTRY MAPED COLORPEPS MONSTER 18 KOLORÓW

15,90 zł

Cena regularna: 24,50 zł

Najniższa cena: 24,50 zł

12,93 zł

Cena regularna: 19,92 zł

Najniższa cena: 19,92 zł
szt
Clipboard podkładka deska z klipem A4 czarna
Clipboard podkładka deska z klipem A4 czarna

4,27 zł

Cena regularna: 4,74 zł

Najniższa cena: 4,74 zł

3,47 zł

Cena regularna: 3,85 zł

Najniższa cena: 3,85 zł
szt
PAPIER KSERO BIUROWY 360 EVERYDAY A3 80g 500ark
PAPIER KSERO BIUROWY 360 EVERYDAY A3 80g 500ark

36,99 zł

Cena regularna: 47,49 zł

Najniższa cena: 49,99 zł

30,07 zł

Cena regularna: 38,61 zł

Najniższa cena: 40,64 zł
szt

kontakt ze sklepem

Akcesoria biurowe - Bestsellery

Zestaw geometryczny STAEDTLER 10 elementów pudełko
Zestaw geometryczny STAEDTLER 10 elementów pudełko
14,37 zł 11,68 zł
szt
Datownik TRODAT POL 4810 samotuszujący
Datownik TRODAT POL 4810 samotuszujący
19,94 zł 16,21 zł
szt
Farby wodne CARIOCA 12 kolorów 30 mm
Farby wodne CARIOCA 12 kolorów 30 mm
8,53 zł 6,93 zł
szt
Koszulki A4 groszkowe 100 szt na dokumenty
Koszulki A4 groszkowe 100 szt na dokumenty
6,17 zł 5,02 zł
szt
Kredki Pastele Olejne 50 kolorów Pentel
Kredki Pastele Olejne 50 kolorów Pentel
30,99 zł 25,20 zł
szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
5,69 zł 4,63 zł
szt
Zakreślacze STABILO BOSS zestaw 23 kolory na podstawce
Zakreślacze STABILO BOSS zestaw 23 kolory na podstawce
120,89 zł 98,28 zł
szt
Nowości
Planer tygodniowy OXFORD Floral A4 60 kartek na spirali
Planer tygodniowy OXFORD Floral A4 60 kartek na spirali

16,99 zł

13,81 zł

szt
Planer dzienny OXFORD Floral A5 70 kartek na spirali
Planer dzienny OXFORD Floral A5 70 kartek na spirali

11,99 zł

9,75 zł

szt
Teczka z gumką A4 Grand GR-442E 300g natural
Teczka z gumką A4 Grand GR-442E 300g natural

2,30 zł

1,87 zł

szt
Teczka wiązana A4 Grand GR-443W 300g biała
Teczka wiązana A4 Grand GR-443W 300g biała

1,80 zł

1,46 zł

szt
Teczka z gumką A4 Grand GR-444G 300g biała
Teczka z gumką A4 Grand GR-444G 300g biała

1,90 zł

1,54 zł

szt
CIENKOPIS PROFICE CZERWONY 10 sztuk
CIENKOPIS PROFICE CZERWONY 10 sztuk

12,90 zł

10,49 zł

szt
TECZKA PROFICE SILVER SREBRNO-CZARNA ZAPINANA NA GUZIK
TECZKA PROFICE SILVER SREBRNO-CZARNA ZAPINANA NA GUZIK

6,20 zł

5,04 zł

szt
GUMKA DO MAZANIA PROFICE OWALNA 2szt
GUMKA DO MAZANIA PROFICE OWALNA 2szt

4,99 zł

4,06 zł

szt

Koszulki A4 groszkowe 100 szt na dokumenty
Koszulki A4 groszkowe 100 szt na dokumenty
Cena: 6,17 zł (netto: 5,02 zł )
szt
zobacz więcej
PRZEKŁADKI OFFICE KARTON A4  5 KART MIX KOLORÓW
PRZEKŁADKI OFFICE KARTON A4 5 KART MIX KOLORÓW
Cena: 3,70 zł (netto: 3,01 zł )
szt
zobacz więcej
PRZEKŁADKI OFFICE PRODUCTS KARTON A4 10 KART mix
PRZEKŁADKI OFFICE PRODUCTS KARTON A4 10 KART mix
Cena: 3,79 zł (netto: 3,08 zł )
szt
zobacz więcej
SKOROSZYT OFFICE PRODUCTS PP A4 MIĘKKI  WPINANY 25szt CZARNY SKOROSZYT OFFICE PRODUCTS PP A4 MIĘKKI  WPINANY 25szt CZARNY
SKOROSZYT OFFICE PRODUCTS PP A4 MIĘKKI WPINANY 25szt CZARNY
Cena: 17,57 zł (netto: 14,28 zł )
szt
zobacz więcej
SKOROSZYT OFFICE PRODUCTS PP A4 MIĘKKI CZARNY 25szt SKOROSZYT OFFICE PRODUCTS PP A4 MIĘKKI CZARNY 25szt
SKOROSZYT OFFICE PRODUCTS PP A4 MIĘKKI CZARNY 25szt
Cena: 19,00 zł (netto: 15,45 zł )
szt
zobacz więcej
SKOROSZYT OFFICE PRODUCTS PP A4 MIĘKKI NIEBIESKI 25szt SKOROSZYT OFFICE PRODUCTS PP A4 MIĘKKI NIEBIESKI 25szt
SKOROSZYT OFFICE PRODUCTS PP A4 MIĘKKI NIEBIESKI 25szt
Cena: 15,19 zł (netto: 12,35 zł )
szt
zobacz więcej
Szuflada, półka, tacka na dokumenty A4 dymna Szuflada, półka, tacka na dokumenty A4 dymna
Szuflada, półka, tacka na dokumenty A4 dymna
Cena: 5,45 zł (netto: 4,43 zł )
szt
zobacz więcej
Teczka z gumką OFFICE PASTEL lakierowana A4 300g mix 5szt Teczka z gumką OFFICE PASTEL lakierowana A4 300g mix 5szt
Teczka z gumką OFFICE PASTEL lakierowana A4 300g mix 5szt
Cena: 14,90 zł (netto: 12,11 zł )
szt
zobacz więcej
  • nowość

Porządek w dokumentach, czyli akcesoria biurowe do archiwizacji

Biuro, to miejsce, które nie może istnieć bez dokumentów w każdej postaci. Pomimo cyfryzacji i wprowadzenia do biur komputerów oraz specjalistycznego oprogramowania wciąż jeszcze w większości takich instytucji pozostają w obrocie dokumenty, formularze, ankiety, materiały instruktażowe w formie papierowej. Zatrudniany pracownik w dziale kadr wypełnia kwestionariusz osobowy. Starający się o kredyt bankowy klient musi odręcznie wypełnić wniosek i złożyć na nim osobisty podpis. Tego typu papierowych dokumentów powstaje wiele w każdym biurze, a przechowywanie ich, systematyzację i odpowiednie segregowanie ułatwiają akcesoria biurowe przeznaczone do tego celu.

Do systematyzowania i przechowywania dokumentów służą segregatory biurowe i teczki, ale do umieszczenia w nich pojedynczych kartek potrzebne są również specjalne koszulki na dokumenty. To podstawowe artykuły biurowe, dzięki którym można zabezpieczyć pojedyncze formularze czy kwestionariusze. Przechowywanie to jednak nie koniec problemu, bowiem od czasu do czasu w ogromnej liczbie papierów trzeba odnaleźć ten właściwy. W wyszukiwaniu pomagają przekładki i etykiety, naklejki samoprzylepne i inne tego typu akcesoria biurowe umożliwiające oznaczanie i podpisywanie zbiorów dokumentów.

Organizacja i archiwizacja z praktycznym wyposażeniem

Każdego dnia w biurze tworzone są dziesiątki dokumentów, dlatego aby ułatwić ich przechowywanie, dodawanie kolejnych oraz wyszukiwanie, proponujemy Państwu bogaty wybór produktów, których zadaniem jest organizacja i archiwizacja. W naszym sklepie znajdą Państwo rozmaite akcesoria biurowe przeznaczone do tego celu. Do łatwej organizacji i archiwizacji dokumentów służyć mogą między innymi segregatory. Te, które znajdą Państwo w naszym sklepie oklejone są wysokiej jakości folią PP, posiadają wymienne etykiety opisowe na grzbiecie oraz metalowe okucia na dolnych krawędziach. Dostępne są w różnych kolorach oraz grubościach, dzięki czemu można tworzyć zarówno duże zbiory, jak i przechowywać w nich kilkanaście arkuszy. W tej kategorii znajdą Państwo rozmaite teczki z rzepem, gumką oraz wiązane. Różnią się one od siebie zarówno kolorem, formatem, jak i szerokością grzbietu.

Dla osób często bywających na spotkaniach, konferencjach, wykonujących notatki „na kolanie” proponujemy specjalne sztywne podkładki, które ułatwia pisanie, a do segregowania dokumentów na biurku – pojemniki i stojaki na czasopisma czy dokumenty. W asortymencie znajdzie sicie też Państwo takie akcesoria biurowe, jak wizytowniki, clipboardy, dzienniki korespondencyjne i wiele innych produktów znanych marek Idest, Donau czy Leitz. Praktyczne koszulki, obwoluty, przekładki etykiety i pozostałe produkty dostępne w naszym sklepie w bardzo atrakcyjnych cenach.

Organizacja i archiwizacja dokumentów

Każdego dnia w biurze tworzone są dziesiątki dokumentów. Aby ułatwić ich przechowywanie, i dodawanie kolejnych oraz ułatwić znalezienie danego dokumentu, niezbędna jest ich odpowiednia organizacja i archiwizacja. W naszym sklepie znajdą Państwo szereg akcesoriów przeznaczonych do tego celu. Do łatwej organizacji i archiwizacji dokumentów służyć mogą między innymi segregatory. Te, które znajdą Państwo w naszym sklepie oklejone są wysokiej jakości folią PP, posiadają wymienne etykiety opisowe na grzbiecie oraz metalowe okucia na dolnych krawędziach. Dostępne są one w różnych kolorach oraz grubościach. Dokumenty przechowywać można również w teczkach. W kategorii tej znajdą Państwo teczki z rzepem, gumką oraz wiązane. Różnią się one od siebie zarówno kolorem, formatem, jak i szerokością grzbietu. Do organizacji i archiwizacji dokumentów niezbędne będą także koszulki, obwoluty, przekładki oraz etykiety, a wszystkie dostępne w naszym sklepie w bardzo atrakcyjnych cenach.


2017 segato.pl | artykuły biurowe |  | sprzęt biurowy |  | akcesoria dla firm  

Kopiowanie zawartości naszego sklepu lub jej części bez zgody właścicieli sklepu jest zabronione.Sklep internetowy Shoper.pl


Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony