Produkt dnia
Zszywacz 30k  Leitz New NeXXt Style rubinowy
Zszywacz 30k Leitz New NeXXt Style rubinowy
66,90 zł 54,39 zł
szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
4,15 zł 3,37 zł
szt
Podpórka pod plecy oparcie Kensington
Podpórka pod plecy oparcie Kensington
219,00 zł 178,05 zł
szt
Dziurkacz mini Leitz New NeXXt WOW niebieski metaliczny
Dziurkacz mini Leitz New NeXXt WOW niebieski metaliczny
33,90 zł 27,56 zł
szt
Tablica korkowa 60x90 MEMOBOARDS
Tablica korkowa 60x90 MEMOBOARDS
21,99 zł 17,88 zł
szt
Kalkulator Citizen SDC-444S
Kalkulator Citizen SDC-444S
31,80 zł 25,85 zł
szt
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY
21,80 zł 17,72 zł
szt
Niszczarka biurowa domowa REXEL X406
Niszczarka biurowa domowa REXEL X406
282,00 zł 229,27 zł
szt

kontakt ze sklepem

Akcesoria biurowe - Bestsellery

Kredki Pastele Olejne 50 kolorów Pentel
Kredki Pastele Olejne 50 kolorów Pentel
20,69 zł 16,82 zł
szt
Segregator Idest A4 50 MM czarny
Segregator Idest A4 50 MM czarny
4,39 zł 3,57 zł
szt
Tablica korkowa 60x90 MEMOBOARDS
Tablica korkowa 60x90 MEMOBOARDS
21,99 zł 17,88 zł
szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
4,15 zł 3,37 zł
szt
Zszywacz 30k  Leitz New NeXXt Style tytanowy
Zszywacz 30k Leitz New NeXXt Style tytanowy
66,90 zł 54,39 zł
szt
Nowości
Kredki ołówkowe CARIOCA Rainbow 50 kolorów !!!
Kredki ołówkowe CARIOCA Rainbow 50 kolorów !!!
34,49 zł 28,04 zł
szt
Flamastry pisaki CARIOCA 96 sztuk !!!
Flamastry pisaki CARIOCA 96 sztuk !!!
59,99 zł 48,77 zł
szt
Pisaki zapachowe stempelki CARIOCA 8 kolorów
Pisaki zapachowe stempelki CARIOCA 8 kolorów
16,89 zł 13,73 zł
szt
MINI korektor OVAL w taśmie 5mm x 6m
MINI korektor OVAL w taśmie 5mm x 6m
3,99 zł 3,24 zł
szt
Kredki do twarzy CARIOCA MaskUP 6 kol
Kredki do twarzy CARIOCA MaskUP 6 kol
26,69 zł 21,70 zł
szt
Zakreślacze PASTELOWE Carioca 6 kolorów zestaw
Zakreślacze PASTELOWE Carioca 6 kolorów zestaw
14,49 zł 11,78 zł
szt
Korektor w piórze  pojemność 12 ml
Korektor w piórze pojemność 12 ml
2,49 zł 2,02 zł
szt
ZESZYT TEMATYCZNY J.ANGIELSKI A5 60 KARTEK
ZESZYT TEMATYCZNY J.ANGIELSKI A5 60 KARTEK
1,98 zł 1,61 zł
szt
ZESZYT TEMATYCZNY J.POLSKI A5 60 KARTEK
ZESZYT TEMATYCZNY J.POLSKI A5 60 KARTEK
1,98 zł 1,61 zł
szt
Zakreślacz Taurus pomarańczowy
Zakreślacz Taurus pomarańczowy
1,00 zł 0,81 zł
szt
Kieszeń magnetyczna Tarifold A4 5 sztuk PROMOCJA
Kieszeń magnetyczna Tarifold A4 5 sztuk PROMOCJA
Producent: TARIFOLD
Cena: 175,00 zł (netto: 142,28 zł )
szt
zobacz więcej

Porządek w dokumentach, czyli akcesoria biurowe do archiwizacji

Biuro, to miejsce, które nie może istnieć bez dokumentów w każdej postaci. Pomimo cyfryzacji i wprowadzenia do biur komputerów oraz specjalistycznego oprogramowania wciąż jeszcze w większości takich instytucji pozostają w obrocie dokumenty, formularze, ankiety, materiały instruktażowe w formie papierowej. Zatrudniany pracownik w dziale kadr wypełnia kwestionariusz osobowy. Starający się o kredyt bankowy klient musi odręcznie wypełnić wniosek i złożyć na nim osobisty podpis. Tego typu papierowych dokumentów powstaje wiele w każdym biurze, a przechowywanie ich, systematyzację i odpowiednie segregowanie ułatwiają akcesoria biurowe przeznaczone do tego celu.

Do systematyzowania i przechowywania dokumentów służą segregatory biurowe i teczki, ale do umieszczenia w nich pojedynczych kartek potrzebne są również specjalne koszulki na dokumenty. To podstawowe artykuły biurowe, dzięki którym można zabezpieczyć pojedyncze formularze czy kwestionariusze. Przechowywanie to jednak nie koniec problemu, bowiem od czasu do czasu w ogromnej liczbie papierów trzeba odnaleźć ten właściwy. W wyszukiwaniu pomagają przekładki i etykiety, naklejki samoprzylepne i inne tego typu akcesoria biurowe umożliwiające oznaczanie i podpisywanie zbiorów dokumentów.

Organizacja i archiwizacja z praktycznym wyposażeniem

Każdego dnia w biurze tworzone są dziesiątki dokumentów, dlatego aby ułatwić ich przechowywanie, dodawanie kolejnych oraz wyszukiwanie, proponujemy Państwu bogaty wybór produktów, których zadaniem jest organizacja i archiwizacja. W naszym sklepie znajdą Państwo rozmaite akcesoria biurowe przeznaczone do tego celu. Do łatwej organizacji i archiwizacji dokumentów służyć mogą między innymi segregatory. Te, które znajdą Państwo w naszym sklepie oklejone są wysokiej jakości folią PP, posiadają wymienne etykiety opisowe na grzbiecie oraz metalowe okucia na dolnych krawędziach. Dostępne są w różnych kolorach oraz grubościach, dzięki czemu można tworzyć zarówno duże zbiory, jak i przechowywać w nich kilkanaście arkuszy. W tej kategorii znajdą Państwo rozmaite teczki z rzepem, gumką oraz wiązane. Różnią się one od siebie zarówno kolorem, formatem, jak i szerokością grzbietu.

Dla osób często bywających na spotkaniach, konferencjach, wykonujących notatki „na kolanie” proponujemy specjalne sztywne podkładki, które ułatwia pisanie, a do segregowania dokumentów na biurku – pojemniki i stojaki na czasopisma czy dokumenty. W asortymencie znajdzie sicie też Państwo takie akcesoria biurowe, jak wizytowniki, clipboardy, dzienniki korespondencyjne i wiele innych produktów znanych marek Idest, Donau czy Leitz. Praktyczne koszulki, obwoluty, przekładki etykiety i pozostałe produkty dostępne w naszym sklepie w bardzo atrakcyjnych cenach.

Organizacja i archiwizacja

Każdego dnia w biurze tworzone są dziesiątki dokumentów. Aby ułatwić ich przechowywanie, i dodawanie kolejnych oraz ułatwić znalezienie danego dokumentu, niezbędna jest ich odpowiednia organizacja i archiwizacja. W naszym sklepie znajdą Państwo szereg akcesoriów przeznaczonych do tego celu. Do łatwej organizacji i archiwizacji dokumentów służyć mogą między innymi segregatory. Te, które znajdą Państwo w naszym sklepie oklejone są wysokiej jakości folią PP, posiadają wymienne etykiety opisowe na grzbiecie oraz metalowe okucia na dolnych krawędziach. Dostępne są one w różnych kolorach oraz grubościach. Dokumenty przechowywać można również w teczkach. W kategorii tej znajdą Państwo teczki z rzepem, gumką oraz wiązane. Różnią się one od siebie zarówno kolorem, formatem, jak i szerokością grzbietu. Do organizacji i archiwizacji dokumentów niezbędne będą także koszulki, obwoluty, przekładki oraz etykiety, a wszystkie dostępne w naszym sklepie w bardzo atrakcyjnych cenach.


2017 segato.pl | artykuły biurowe |  | sprzęt biurowy |  | akcesoria dla firm  

Kopiowanie zawartości naszego sklepu lub jej części bez zgody właścicieli sklepu jest zabronione.Sklep internetowy Shoper.pl


Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony