Oferta sklepu
- Artykuły biurowe
- Artykuły papiernicze
- Artykuły szkolne
- Bindowanie
- Dom i ogród
- Ergonomia pracy
- Gilotyny i trymery do obcinania
- Laminowanie
- Materiały eksploatacyjne
- Niszczarki
- Oprawa dokumentów
- Organizacja i archiwizacja
- Prezentacja
- Papiery POL
- Produkty ekologiczne
- Pisanie i korygowanie
- Pieczątki i akcesoria
- Wyposażenie biura
- Zestawy PENTEL na prezent
- Zabawki
- Zestawy kreatywne
- Nowości
18,34 zł
Cena regularna:
18,99 zł
14,91 zł
Cena regularna:
15,44 zł
26,90 zł
Cena regularna:
47,40 zł
21,87 zł
Cena regularna:
38,54 zł
1,49 zł
Cena regularna:
1,89 zł
1,21 zł
Cena regularna:
1,54 zł
25,17 zł
20,46 zł
1,39 zł
Cena regularna:
1,70 zł
1,13 zł
Cena regularna:
1,38 zł
25,55 zł
20,77 zł
25,91 zł
21,07 zł
64,56 zł
52,49 zł
26,28 zł
21,37 zł
5,69 zł
4,63 zł
5,31 zł
4,32 zł
104,01 zł
84,56 zł
Są takie artykuły biurowe, które powinny znaleźć się w każdej firmie
Pojęcie biura jest tak dobrze znane każdemu z nas, że bez problemu potrafimy stworzyć sobie jego obraz, a opis wyposażenia i warunków pracy przygotują nawet małe dzieci. Biuro jest też niezbędnym elementem każdej firmy odpowiadając za zatrudnianie pracowników, kontakty z klientami, obsługę korespondencji czy księgowość. Wyposażenie biura to oczywiście nie tylko meble i urządzenia biurowe, ale też wiele niezbędnych do jego funkcjonowania materiałów.
Ilość i rodzaj tych ostatnich bywa uzależniony od charakteru biura, jednak istnieją materiały uniwersalne, których nie może zabraknąć nigdzie. Zaliczają się do nich materiały piśmienne, papier, akcesoria do korygowania i segregowania dokumentów i wiele innych przydatnych drobiazgów.
Maszyny i urządzenia biurowe
Urządzając nowe biuro w pierwszej kolejności wybieramy odpowiednie meble, dzięki którym osiem godzin codziennego siedzenia za biurkiem nie będzie się wiązało z dyskomfortem i chorobami zawodowymi. Zaraz po meblach sięgamy po wyposażenie biurowe, do którego zaliczają się wszystkie niezbędne urządzenia.
W nowoczesnym biurze trudno dziś funkcjonować bez komputera, a takie urządzenia, jak drukarka, kserokopiarka, niszczarka czy bindownica są niezastąpione.
Każdy z takich elementów wyposażenia nie tylko usprawnia pracę, ale i pozwala na staranniejsze jej wykonanie. Wielostronicowy raport po bindowaniu nie wymaga pilnowania kolejności kartek czy poszukiwania ich w opasłych segregatorach. Dyplom, zaświadczenie lub inny dokument zabezpieczony laminowaniem zachowa nienaganny wygląd przez długie lata. W biurze przyda się też gilotyna szczególnie, jeśli często przygotowujemy ogłoszenia lub formularze dla dużej liczby pracowników czy klientów.
Artykuły piśmiennicze
Trudno też mówić o normalnym funkcjonowaniu biura bez papieru i przyborów do pisania, w szerokiej gamie produktów, jakie powinny znaleźć się w każdej szufladzie biurka z pewnością znajdą się długopisy w różnych kolorach, cienkopisy, zakreślacze oraz wszechobecne, doceniane szczególnie przez księgowe, ołówki. Pisanie odręczne jest równie często wykorzystywane, jak pisanie na komputerze, a wykonywanie notatek, zapisywanie ważnych informacji w biurowym kalendarzu czy na podkładce stanowi wsparcie codziennej pracy.
Obok przyborów do pisania w biurze niezbędny jest także papier – szczególnie uniwersalny papier ksero, który przyda się zarówno w komputerowej drukarce, kserokopiarce, jak i do pisania ręcznego. Osoby lubiące uporządkowanie powinny zaopatrzyć się w papier podaniowy, który ułatwi pisanie w kratkach lub liniach. Nie można również zapomnieć o kopertach do korespondencji, dostępnych w wielu różnych formatach.
Porządkowanie, segregacja, opisywanie
Warunkiem sprawnego funkcjonowania każdego biura jest zachowanie porządku. Odnalezienie odpowiedniego dokumentu w dziesiątkach przygotowanych akt i formularzy jest bardzo trudne, dlatego w każdym biurze niezbędne bywa wsparcie w postaci odpowiednich akcesoriów.
Do takich celów służą kolorowe segregatory oraz foliowe koszulki, które umożliwiają umieszczenie w nich kartek dokumentu. Wsparciem będą też kolorowe przekładki, plastikowe znaczniki do kartek. Segregatory dostępne są nie tylko w wielu formatach, ale i w różnych kolorach, dzięki czemu można oznaczać gromadzone materiały tematycznie.
Porządkowanie dokumentów wymaga też często poprawiania błędów. Dlatego w każdym biurze powinien znaleźć się odpowiedni zestaw korektorów, przeźroczysta taśma klejąca oraz inne akcesoria ułatwiające porządkowanie. Zalicza się do nich zszywacze, dziurkacze czy kolorowe pisaki niezmywalne do podpisywania płyt i okładek z tworzyw sztucznych.