Promocje
Papier Ksero Polspeed  A4 80g 500 arkuszy
Papier Ksero Polspeed A4 80g 500 arkuszy

18,34 zł

Cena regularna: 18,99 zł

Najniższa cena: 19,10 zł

14,91 zł

Cena regularna: 15,44 zł

Najniższa cena: 15,53 zł
szt
PIÓRNIK TUBA MAPED HARRY POTTER KIDS
PIÓRNIK TUBA MAPED HARRY POTTER KIDS

26,90 zł

Cena regularna: 47,40 zł

Najniższa cena: 47,40 zł

21,87 zł

Cena regularna: 38,54 zł

Najniższa cena: 38,54 zł
szt
Naklejki na zeszyt książki FIORELLO Tytus, Romek i A'Tomek
Naklejki na zeszyt książki FIORELLO Tytus, Romek i A'Tomek

1,49 zł

Cena regularna: 1,89 zł

Najniższa cena: 1,89 zł

1,21 zł

Cena regularna: 1,54 zł

Najniższa cena: 1,54 zł
opak
Produkt dnia
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,2
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,2

25,17 zł

20,46 zł

szt
Długopis BIC ORANGE ORIGINAL niebieski
Długopis BIC ORANGE ORIGINAL niebieski

1,39 zł

Cena regularna: 1,70 zł

Najniższa cena: 1,70 zł

1,13 zł

Cena regularna: 1,38 zł

Najniższa cena: 1,38 zł
szt
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,7
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,7

25,55 zł

20,77 zł

szt
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,3
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,3

25,91 zł

21,07 zł

szt
Kalkulator Citizen SDC-444S
Kalkulator Citizen SDC-444S

64,56 zł

52,49 zł

szt
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY

26,28 zł

21,37 zł

szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski

5,69 zł

4,63 zł

szt
Skoroszyt prezentacyjny PENTEL EKO błekitny 7 kieszeni
Skoroszyt prezentacyjny PENTEL EKO błekitny 7 kieszeni

5,31 zł

4,32 zł

szt
Zszywacz 30k  Leitz New NeXXt Style rubinowy
Zszywacz 30k Leitz New NeXXt Style rubinowy

104,01 zł

84,56 zł

szt

kontakt ze sklepem

Niezbędne artykuły biurowe

Są takie artykuły biurowe, które powinny znaleźć się w każdej firmie

Pojęcie biura jest tak dobrze znane każdemu z nas, że bez problemu potrafimy stworzyć sobie jego obraz, a opis wyposażenia i warunków pracy przygotują nawet małe dzieci. Biuro jest też niezbędnym elementem każdej firmy odpowiadając za zatrudnianie pracowników, kontakty z klientami, obsługę korespondencji czy księgowość. Wyposażenie biura to oczywiście nie tylko meble i urządzenia biurowe, ale też wiele niezbędnych do jego funkcjonowania materiałów.

Ilość i rodzaj tych ostatnich bywa uzależniony od charakteru biura, jednak istnieją materiały uniwersalne, których nie może zabraknąć nigdzie. Zaliczają się do nich materiały piśmienne, papier, akcesoria do korygowania i segregowania dokumentów i wiele innych przydatnych drobiazgów.

Maszyny i urządzenia biurowe

Urządzając nowe biuro w pierwszej kolejności wybieramy odpowiednie meble, dzięki którym osiem godzin codziennego siedzenia za biurkiem nie będzie się wiązało z dyskomfortem i chorobami zawodowymi. Zaraz po meblach sięgamy po wyposażenie biurowe, do którego zaliczają się wszystkie niezbędne urządzenia.

W nowoczesnym biurze trudno dziś funkcjonować bez komputera, a takie urządzenia, jak drukarka, kserokopiarka, niszczarka czy bindownica są niezastąpione.

Każdy z takich elementów wyposażenia nie tylko usprawnia pracę, ale i pozwala na staranniejsze jej wykonanie. Wielostronicowy raport po bindowaniu nie wymaga pilnowania kolejności kartek czy poszukiwania ich w opasłych segregatorach. Dyplom, zaświadczenie lub inny dokument zabezpieczony laminowaniem zachowa nienaganny wygląd przez długie lata. W biurze przyda się też gilotyna szczególnie, jeśli często przygotowujemy ogłoszenia lub formularze dla dużej liczby pracowników czy klientów.

Artykuły piśmiennicze

Trudno też mówić o normalnym funkcjonowaniu biura bez papieru i przyborów do pisania, w szerokiej gamie produktów, jakie powinny znaleźć się w każdej szufladzie biurka z pewnością znajdą się długopisy w różnych kolorach, cienkopisy, zakreślacze oraz wszechobecne, doceniane szczególnie przez księgowe, ołówki. Pisanie odręczne jest równie często wykorzystywane, jak pisanie na komputerze, a wykonywanie notatek, zapisywanie ważnych informacji w biurowym kalendarzu czy na podkładce stanowi wsparcie codziennej pracy.

Obok przyborów do pisania w biurze niezbędny jest także papier – szczególnie uniwersalny papier ksero, który przyda się zarówno w komputerowej drukarce, kserokopiarce, jak i do pisania ręcznego. Osoby lubiące uporządkowanie powinny zaopatrzyć się w papier podaniowy, który ułatwi pisanie w kratkach lub liniach. Nie można również zapomnieć o kopertach do korespondencji, dostępnych w wielu różnych formatach.

Porządkowanie, segregacja, opisywanie

Warunkiem sprawnego funkcjonowania każdego biura jest zachowanie porządku. Odnalezienie odpowiedniego dokumentu w dziesiątkach przygotowanych akt i formularzy jest bardzo trudne, dlatego w każdym biurze niezbędne bywa wsparcie w postaci odpowiednich akcesoriów.

Do takich celów służą kolorowe segregatory oraz foliowe koszulki, które umożliwiają umieszczenie w nich kartek dokumentu. Wsparciem będą też kolorowe przekładki, plastikowe znaczniki do kartek. Segregatory dostępne są nie tylko w wielu formatach, ale i w różnych kolorach, dzięki czemu można oznaczać gromadzone materiały tematycznie.

Porządkowanie dokumentów wymaga też często poprawiania błędów. Dlatego w każdym biurze powinien znaleźć się odpowiedni zestaw korektorów, przeźroczysta taśma klejąca oraz inne akcesoria ułatwiające porządkowanie. Zalicza się do nich zszywacze, dziurkacze czy kolorowe pisaki niezmywalne do podpisywania płyt i okładek z tworzyw sztucznych.


2017 segato.pl | artykuły biurowe |  | sprzęt biurowy |  | akcesoria dla firm  

Kopiowanie zawartości naszego sklepu lub jej części bez zgody właścicieli sklepu jest zabronione.Sklep internetowy Shoper.pl


Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony