Promocje
Długopis CARIOCA Sfera  ZESTAW 4 kolory
Długopis CARIOCA Sfera ZESTAW 4 kolory

5,49 zł

Cena regularna: 6,55 zł

Najniższa cena: 6,55 zł

4,46 zł

Cena regularna: 5,33 zł

Najniższa cena: 5,33 zł
szt
Notatnik z cekinami Grand złoto - żółty A5/96 kartek  linia
Notatnik z cekinami Grand złoto - żółty A5/96 kartek linia

10,90 zł

Cena regularna: 16,05 zł

Najniższa cena: 16,05 zł

8,86 zł

Cena regularna: 13,05 zł

Najniższa cena: 13,05 zł
szt
Korektor w taśmie 4.2mm/16 m Taurus
Korektor w taśmie 4.2mm/16 m Taurus

4,15 zł

Cena regularna: 5,22 zł

Najniższa cena: 5,22 zł

3,37 zł

Cena regularna: 4,24 zł

Najniższa cena: 4,24 zł
szt
Produkt dnia
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,2
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,2

25,17 zł

20,46 zł

szt
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,3
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,3

25,91 zł

21,07 zł

szt
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski
Wkład Pilot Frixion do pióra 0,7mm niebieski

5,69 zł

4,63 zł

szt
Długopis BIC ORANGE ORIGINAL niebieski
Długopis BIC ORANGE ORIGINAL niebieski

1,39 zł

Cena regularna: 1,70 zł

Najniższa cena: 1,70 zł

1,13 zł

Cena regularna: 1,38 zł

Najniższa cena: 1,38 zł
szt
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY
ZSZYWACZ BIUROWY MAPED ADVANCED METAL 25K GRAFITOWY

26,28 zł

21,37 zł

szt
Skoroszyt prezentacyjny PENTEL EKO błekitny 7 kieszeni
Skoroszyt prezentacyjny PENTEL EKO błekitny 7 kieszeni

5,31 zł

4,32 zł

szt
Zszywacz 30k  Leitz New NeXXt Style rubinowy
Zszywacz 30k Leitz New NeXXt Style rubinowy

104,01 zł

84,56 zł

szt
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,7
Ołówek Pentel automatyczny inteligentny ORENZ 0,7

25,55 zł

20,77 zł

szt

kontakt ze sklepem

Ergonomia w pracy w biurze

Praca stanowi ważną część naszego życia, a w firmie spędzamy ponad połowę każdego dnia. Szczególnie uciążliwa, męcząca i nie zawsze pozostająca bez wpływu na nasze zdrowie jest praca w biurze, zmuszająca nas do siedzenia na niezbyt wygodnym krześle przez wiele godzin dziennie. Dzięki nowoczesnemu podejściu, opartemu na doświadczeniach naukowych dzisiejsi pracodawcy zwracają coraz większa uwagę na ergonomię pracy, doceniając i rozumiejąc fakt, że wykonywanie obowiązków w komfortowych warunkach jest wydajniejsze, a pracownik nastawiony do nich bardziej optymistycznie.

Urządzenia biurowe

Podstawowym elementem każdego biura jest jego wyposażenie. Zaliczają się do niego zarówno meble, jak i urządzenia biurowe, które mogą mieć bardzo intensywny wpływ na nasze samopoczucie. Osoby zaglądające do punktów ksero z pewnością dostrzegają różnice w atmosferze takich miejsc, wypełnionych nagrzanym, przesyconym zapachem chemii powietrzem. W zdrowym, ergonomicznym biurze urządzenia biurowe powinny być oddalone od pracowników, a nawet umieszczone w sąsiednim pokoju. Rozwiązaniem jest również sprawnie działająca klimatyzacja, dostarczająca niezbędnego dla aktywności umysłowej tlenu.

Meble biurowe i dodatki

Meble to ważny aspekt podczas urządzania biura. Podstawę stanowi wygodne krzesło z ergonomicznym oparciem, najlepiej z dodatkowym zagłówkiem. Wielu nowoczesnych przedsiębiorców docenia też znaczenie takich detali, jak podnóżek energetyzujący czy podpórka pod plecy, pozwalające odprężyć się i odciążyć kręgosłup. Biurko koniecznie powinno być dostosowane wysokością do krzesła, a jego wnętrze wyposażone w szufladki i półki pozwalające na przechowywanie podręcznych materiałów biurowych.

Oświetlenie biura i cisza

W komfortowym biurze nie można też zapomnieć o oświetleniu i odpowiedniej atmosferze. Wspomniana klimatyzacja zapewni przepływ powietrza, najbardziej optymalną temperaturę i dotlenienie. Równie istotne jest też światło, które powinno być dostatecznie jasne, ale nie drażnić wzroku intensywnością i nieodpowiednim osłonięciem żarówek. Ważny jest też kolor światła. Najkorzystniej czujemy się w sąsiedztwie lamp tonacją przypominających światło dzienne. Ideałem byłby całodzienny dostęp tego ostatniego, jednak nie zawsze jest to możliwe. Atmosfera w biurze powinna sprzyjać pracy, dlatego warto pomyśleć o wyeliminowaniu wszelkich źródeł zbędnego hałasu. Przeszkadzać mogą głośno pracujące wentylatory, oczyszczacze powietrza, niszczarki, klimatyzacja, urządzenia biurowe, a nawet pozbawiona wykładziny podłoga, po której często chodzą pracownicy.

Bezcenne akcesoria biurowe

Ważne miejsce w urządzaniu ergonomicznego biura zajmują akcesoria biurowe. Te z pozoru drobne, a jednak niezwykle przydatne przedmioty potrafią diametralnie zmienić nasze codzienne życie, nie tylko usprawniając podstawowe czynności, ale i eliminując wiele takich, które są zbędne. Duży udział w naszym życiu mają komputery, dlatego pomocne w ich odpowiednim, komfortowym dla naszych oczu i postawy miejscu będą stojaki pod monitory, podstawki pod laptopy czy specjalne wózki na jednostkę centralną. Te ostatnie umożliwią przemieszczenie bez wysiłku całego komputera w inne miejsce. Na każdym biurku powinny znaleźć się takie drobiazgi, jak podkładka pod mysz, podstawka na książki i dokumenty, czy specjalna żelowa podkładka pod nadgarstek, dzięki której godzinami operująca myszką dłoń ma odpowiednie oparcie.


2017 segato.pl | artykuły biurowe |  | sprzęt biurowy |  | akcesoria dla firm  

Kopiowanie zawartości naszego sklepu lub jej części bez zgody właścicieli sklepu jest zabronione.Sklep internetowy Shoper.pl


Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony